tisdag 28 februari 2012

En sån DÄR dag.

Att denna dag slutade med sån irritation. Jag var så irriterad så jag ville sjunka under jorden. På vad? Inte den blekaste? Jobbar dygnet runt just nu osv. så är nog egentligen allmänt slut. Dygnets timmar räcker inte till. Första natten jag sover hemma på jag vet inte hur länge känns det som.

Att både jobba, rida, träna, vara flickvän, husägare och hundägare funkar sådär just nu. Har jag ens sakt att jag har börjat rida igen? Det är superkul! Dock tycker jag (konstigt nog) att lukten kan vara lite jobbig. Fast jag i princip klär av mig på trappen ute så får jag för mig att det luktar häst inne?

Var och tränade ikväll och det gick fan rätt bra! Det hjälper att vara lite jävlar i nama ;)

Min första häst.. eller ja, min foderhäst! Älskade Hazzel som 3 åring.

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar