lördag 3 mars 2012

Vårkänslor!

Idag har jag varit ute heela förmiddagen och myst! Kråkan är helt galen nu när det är så varmt ute och gräset är framme. Nu förbereder jag lite inför ikväll. Blir årets första grillkväll med vänner :) Skoj, jag är på asbra humör! Så länge jag inte kollar mig i spegeln!!

Jag skulle "bara" bleka några slingor i utväxten så det såg ok ut tills jag fick en frisörtid. Vet inte riktigt vad som gick fel men fick en stor vit/gul fläck på huvudet! PANIK! Ringde runt (en fredagseftermiddag) och frågade om någon hade en tid.Tillslut fick jag en tid.  Efter en timmes bilkö så satt jag i frisörstolen. Vi skulle lägga i lite askblonda/mellanblonda slingor för att få det mer naturligt. Kändes ok när jag gick från frisören, mörkt men ok. När jag kom hem och tittade mig i spegeln igen så var det ännuvärre.. panik! Håret var koppar-rött! Hjärtat tyckte jag såg mogen och MILFig ut? va fan? :O Har gråtit hela natten typ.. Min blondfärg i längderna innan hade en perfekt blondfärg. Hur får man bort massor av röd/orange-färgade slingor? utan att det blir för platinablont eller mörkbrunt? Det går ju inte :( Men men.. shit happens.
Sakna sakna..

1 kommentar:

  1. Din stakare förstår hur det känns. Men det finns ett schampo his frissan de flesta har det som tar bort röda pigment o gula så fråga hos dem. Hoppas din dag blir bra trots håret. Kram Beijan

    SvaraRadera