tisdag 28 februari 2012

Vårväder!

Slutade 11:00 idag så idag har jag fått njuta lite av solen :) Härligt!
Jag fick för mig att jag skulle plantera Tulpaner (i stora lådor) men det går fan inte att få tag i några tulpanlökar nu? Trist!!

"Råkade" gå in på MIO och kika. Där står den, den perfekta "Miltonsoffan" Åhhhhh.. allt var perfekt med den! Jag var såå nära att boka två st. Men så tillbaka till verkligheten, utemöbler till altan, solstolar och utemöbler som ska stå vid ladorna. + garderober.. och listan kan bli lång! Prio 1 är tyvärr inga nya soffor :(
Men, jag kom hem med lite annat ^^ visar en annan dag!

Så här bra har jag haft det idag. Kaffe i porslinstermos och macka mot en varm laduvägg :)
Jag har till och med fått lite fräknar äntligen! 

2 kommentarer:

  1. Ja du det är mycket man vill ha. Men man får hejda sig ibland tyvärr. Men du fick ju en härlig dag med fika ute i alla fall. Ha en nderbar kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Hmmm vissa har de mysigt:)
    Kramen

    SvaraRadera