onsdag 1 februari 2012

Horses.

Vilket underbart djur det är!
Idag var vi till stallet med jobbet. Gissa om det var någon som blev lycklig!? Jag har inte känt hästlukt på flera flera år. Jag tänkte ju börja rida när jag bodde i Stockholm. På Östermalmsridskola men det rann ut i sanden. Nu skulle jag aldrig ha tid att ha en egen häst (tyvärr) men vi har ju ett stall på gården, som iof behöver totalrenoveras för att bli lagligt.. men det känns skönt att ha möjligheten i framtiden.

I sommar målar vi (förmodligen) huset vitt/beige!  Aaah, jag längtar!!
Sen ska vi bygga staket runt hela gården. Just nu har vi gärsgård och det gillar inte jag. Jag vill ha vitt, ganska högt med en stor vit grind! Så himla vackert! Syrener har vi gott om och i sommar blir det massa rosenbuskar (om dom överlever, hehe). Fast det första jag ska göra när snön försvinner är att riva/sälja vissa bygnader. Jag har så mycket ideér ska ni veta! Synd att allt kostar så mycket.

                                                          (bild lånad från google).

1 kommentar:

  1. Åh, gärdsgård som är så fint ^^ Skulle gärna ha haft en runt vår gård! Men det får duga med hästhagar runt större delen ist :P

    SvaraRadera