onsdag 7 mars 2012

Shoppat med mammi!

Åh.. Jag har verkligen världens bästa föräldrar! Ville bara säga det! All kärlek till dom!

Idag har jag och mamma shoppat lite. Jag hittade svinsnygga ljusstakar i järn, eller vad dom nu är gjorda av ^^  jättefina iallafall. Sen var vi in till Greengate-paradiset! Fick lov att köpa två asfina muggar från Greengate. Perfekta cappuccino-muggar! Så nu sitter jag och avnjuter just en cappuccino ^^
Sen blev det lite annat :) Men en härlig dag!

Muggarna är mycket finare i verkligheten.

Cappuccino <3


Glömde prislapparna på såg jag ^^

2 kommentarer:

  1. Kanonfint med stakarna gumman ;)
    Muggarna va också ursnygga.
    Pussen Mamsi

    SvaraRadera
  2. Vilka mys pys muggar har kikat på dom bara. O ljusstakarna gjorde sig ju helt perfekta i fönstret. Tur att du har den mamma du har för hon är helt underbar. Kram Beijan

    SvaraRadera